CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 22, 2008

When I Love You™

When I Love You™

当我爱你的时候,我的心里都是你!
When I love you, my hearts have only you!


当我爱你的时候,我时常会想你在干什么?你在那里?
When I love you, I always think about what are you doing? Where were you?

当我爱你的时候,我最怕突然没有了你的音信,虽然我会急迫的去找你,可是我会情绪低落无所适从。
When I love you, I scared didn’t receive your message, although I will find you out,
But I will still very down.

当我爱你的时候,每次电话响起,我都会满怀希望!
When I love you, everytime the phone rang I will happy and full of hope.

当我爱你的时候,你随便几句关心我的话,也会让我莫名的感动和安慰!
When I love you, your simple word will also make me touch.

当我爱你的时候,看到你不快乐,我会比你更难过。
When I love you, seeing you unhappy I will be sadder.


当我爱你的时候,你说的每一句我都相信!
When I love you, you’re every word I will trust on it.


当我爱你的时候,我时常会问自己你是否也像我想你一样想我呢?
When I love you, I will ask myself whether you are missing me as how I miss you.


当我爱你的时候,我会时常为你祈祷!为你祝福!你幸福就是我最大的快乐!
When I love you, I will always pray for you! For your ‘Xing fu’! Your ‘Xing fu’ is mine happiness.


当我爱你的时候,我喜欢上了发呆,我喜欢一个人静静的站在窗户前想你!
When I love you, I love dreaming, I love alone dream you silently.

当我爱你的时候,我习惯想着你入睡,我会梦见你!
When I love you, I like to think of you to fall sleep. So I can dream bout you.

当我爱你的时候,我对你付出所有的感情都是真的。
When I love you, what I give n do everything even our love is true.


当我爱你的时候,我很担心,我担心有一天你会离开。
When I love you, I scared; I scared one day you will leave me alone.


当我爱你的时候,我很迷茫,很犹豫,很不安。。。
When I love you, I was away from the proper path, very un-peaceful.


当我爱你的时候,我很快乐!我很幸福!很甜蜜!虽然我不知道你是否真的爱我!
When I love you, I very happy! I feel blissful! Very sweet!
Although I don’t know you really love me!



Taken from Elaine© on Sunday 20th July 2008
Edited by s0lene© on Tuesday 22nd July 2008

0 comments: